Wymagania:
- Biegle posługujący się językiem słowackim
- W stopniu podstawowym komunikuje się w jęz.polskim lub angielskim
- Posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane)
- Cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością
- Jest odporna na stres
- Charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością
- Bardzo dobrze zna obsługę komputera (w tym pakietu MS Office)
Zadania:
- Obsługa wielu kanałów kontaktu z klientem oraz sklepami stacjonarnymi
- Współpraca z odrębnymi działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi, uczestniczącymi w obsłudze zamówień i zwrotów
- Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta
- Rozpoznawanie sytuacji krytycznych i zapobieganie ich rozwojowi
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Wykonywanie tłumaczeń i korekt na stronach sklepów internetowych
Oferta:
- Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
- Umowę o pracę w celu zastępstwa (ponad 1 rok)
- Zniżki na zakupy w sklepach marek LPP
- Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
- Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników
- Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
- Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
- Programy wolontariatu pracowniczego
Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail