Wymagania:

  • Biegle posługujący się językiem słowackim
  • W stopniu podstawowym komunikuje się w jęz.polskim lub angielskim
  • Posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane)
  • Cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością
  • Jest odporna na stres
  • Charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością
  • Bardzo dobrze zna obsługę komputera (w tym pakietu MS Office)

Zadania:

  • Obsługa wielu kanałów kontaktu z klientem oraz sklepami stacjonarnymi
  • Współpraca z odrębnymi działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi, uczestniczącymi w obsłudze zamówień i zwrotów
  • Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta
  • Rozpoznawanie sytuacji krytycznych i zapobieganie ich rozwojowi
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Wykonywanie tłumaczeń i korekt na stronach sklepów internetowych

Oferta:

  • Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
  • Umowę o pracę w celu zastępstwa (ponad 1 rok)
  • Zniżki na zakupy w sklepach marek LPP
  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
  • Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników
  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
  • Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
  • Programy wolontariatu pracowniczego
Karta zatrudnienia
Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę ​​stronę, zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniane hasło

Share