Zadania:
- wsparcie przy tworzeniu kampanii marketingowych
- udział w projektach związanych z rozwojem działań digitalowych
- przygotowanie analiz i raportów
- prezentowanie wniosków i efektów swoich działań
- współpraca z działem handlowym i marketingu
- współpraca z agencjami kreatywnymi i innymi dostawcami
- zarządzanie stanem magazynowym
Wymagania:
- dostępność do podjęcia pracy w wymiarze min. 32 godzin tygodniowo – warunek konieczny
- zaangażowanie i determinacja w działaniu
- zdolności organizacyjne, rzetelność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
- otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia
- zaangażowanie i chęć uczenia się nowych rzeczy, samodzielność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
Oferta:
- płatny staż w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- opiekę mentorską doświadczonego managera;
- dużą możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia.
Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail