Zadania:
  • wsparcie przy tworzeniu kampanii marketingowych
  • udział w projektach związanych z rozwojem działań digitalowych
  • przygotowanie analiz i raportów
  • prezentowanie wniosków i efektów swoich działań
  • współpraca z działem handlowym i marketingu
  • współpraca z agencjami kreatywnymi i innymi dostawcami
  • zarządzanie stanem magazynowym
Wymagania:
  • dostępność do podjęcia pracy w wymiarze min. 32 godzin tygodniowo – warunek konieczny
  • zaangażowanie i determinacja w działaniu
  • zdolności organizacyjne, rzetelność, odpowiedzialność i dyspozycyjność
  • otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia
  • zaangażowanie i chęć uczenia się nowych rzeczy, samodzielność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
Oferta:
  • płatny staż w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • opiekę mentorską doświadczonego managera;
  • dużą możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia.
Karta zatrudnienia
Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę ​​stronę, zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniane hasło

Share