PRACA SEKRETARKI
CZYM SIĘ ZAJMUJE?
- rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie
- odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji
- rezerwacja sal konferencyjnych
- prowadzenie kalendarza spotkań
- monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych
- współorganizacja imprez i wyjazdów firmowych
- przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych
- obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
- udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu
JAKIE SĄ WYMAGANIA?
- wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (np. administracja)
- znajomość języka obcego (w mowie i piśmie)
- znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- doskonała organizacja pracy i samodzielność
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
- radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres
- dokładność i dbałość o szczegóły
- zdolności analityczne
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
- łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu przyjacielskich relacji ze współpracownikami oraz klientami
- uczciwość i rzetelność
JAKIE SĄ KORZYŚCI?
- zarobki sekretarki są różne, zależne od jej miejsca pracy, wykonywania powierzonych zadań
- -jest pośrednikiem między ludźmi a szefem/ szefową
- możliwość zdobywania różnorakich znajomości
JAKIE SĄ ZAROBKI?
„Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 720 PLN brutto. Co drugi sekretarka otrzymuje pensję od 3 060 PLN do 4 330 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych sekretarek zarabia poniżej 3 060 PLN brutto.”
Poniżej prezentujemy klipy wideo, które dogłębnie przedstawiają pracę Sekretarki!